En bok er født!

>> søndag 2. november 2008

Ville bare nevne at jeg ikke feiget ut på den første dagen av NaNoWriMo, men faktisk skrev over 800 ord. De anbefaler 1667 ord om dagen for å nå 50.000 innen denne måneden er over, så det at jeg "bare" har 1243 ord i løpet av en og en halv dag burde gjøre meg litt stresset. Eller, ikke stresset, men det hadde jo vært gøy å kunne klare å fullføre når jeg først har begitt meg ut på dette vanviddet.

Men det går overraskende greit å få antall ord til å fly. Bare det jeg har skrevet til nå er rundt 100 ord. Og jeg må si at dette ordhysteriet også påvirker eksamensnoteringen min. Ja, jeg veksler mellom å svare på læringsmål og skrive boka mi (hihi, boka mi.. ny følelse). Selv når jeg bare vil ha et kort svar ser jeg plutselig at jeg har lagt til en hel bunke ekstra småord slik at ordtellingen stiger til værs. Tullete, I know, men en interessant observasjon.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP