Der hadde jeg internett igjen, ja!

>> onsdag 12. november 2008

Jeg må le av min egen avhengighet til internett. Hvem skulle tro at det var så tøft å ikke ha dette vindunderet tilgjengelig 24 timer i døgnet? Jeg har nemlig vært uten internett et par dager. Det har seg sånn at jeg trodde jeg hadde vært smart og skutt gullfuglen da jeg lot være å bestille eget bredbåndsabonnement og heller snike meg på usikra nett. Dere skjønner, det var TO usikra nett som jeg fikk 100% signal fra inne i leiligheten min, så hvorfor koste på seg ekstra ugifter?

Så var det dette med gullfuglen.. det var vel heller foten min som tok i mot den kula. For hva tror dere skjer? Jo, den ene forsvinner sporløst, og den andre får passord. Jeg fikk rett og slett hakeslepp.. Har lyst til å si at jeg så det komme, men det gjorde jeg virkelig ikke!

Men i dag kom bredbåndspakken fra Get (var flink og bestilte den på mandag), fikk koblet den opp, og ventet i over FEM timer på at den skulle fungere ("kan ta opptil tre timer"-megiræva). Men den gode tingen er; internett igjen! Wooo!

Andre små-oppdateringer;
- Har kjøpt meg Nintendo Wii! OG Wii Fit! (også fulgte det med to andre spill!)
- Passert 17.000 ord (og henger fortsatt etter)
- Har lyst til å passere 20.000 NÅ!
- Tror ikke jeg kommer til å klare det i løpet av halvannen time...
- Må egentlig legge meg nå...
- Ja...

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP