Et under har skjedd!

>> søndag 23. november 2008

Søndag 23. november 2008

For første gang i løpet av NaNoWriMo-perioden ligger jeg nå ajour med den offisielle "skriv 1667 ord hver dag"-planen! Nå, for bare minutter siden kom jeg meg over kneika som het 38.333 ord, og det etter lang, lang tid med hjernekverning! Den virkelige kneika kommer riktignok i morgen med 40.000 ord, og jeg er redd jeg nå har kommet til det punktet hvor hjernen min slutter å samarbeide. 30k-perioden var i grunn veldig fin.. Til nå har jeg skrevet det jeg vil skrive, bortsett fra slutten - den har jeg hatt i hodet fra dag null. Utfordringen blir å fylle rommet mellom nå og slutten. For jeg tviler på at jeg kommer til å bruke 10.000 ord på avslutninga... Gleder meg til 1. desember kjenner jeg gitt!

Også må jeg bare nevne at det irriterer meg grenseløst at den nye layouten min ikke viser datoene for innlegga, så inntil jeg finner en som gjør det (og som jeg også liker) kommer jeg til å skrive datoen manuelt. Sådetså!

5 kommentarer:

Christine 23. november 2008 kl. 23:41  

Jammen merkelig at jeg ikke tenkte på å skrive datoene manuelt, det var nemlig grunnen til at jeg nettopp skiftet min. Jaja.

A jour, du! Jeg har aldri hengt lenger etter! Begynner å bli ganske bekymret. Egentlig litt krise.. Forslag?

Malene 24. november 2008 kl. 00:17  

Jeg foreslår en skrivedate igjen før maratonet til lørdag :) På skrivedatene har det jo bestandig vært sånn at du får ned flere tusen ord når jeg stotrer med 800 ;)

Og tenk, så fort det blir helg så har du både fredag, lørdag OG søndag! *Jeg* klarte jo å skrive 5000 ord på én dag (var riktignok tvangsskriving på slutten der). Så hvis man hypotetisk sett skriver 15.000 den siste helga, må du jo bare få ned 4000 i løpet av uka :)

Hjalp det? :)

Anonym 24. november 2008 kl. 09:00  

Jeg begynner også å henge etter.. Og tror jeg har samme problemet, handlinga mi er liksom stort sett ferdig, men jeg er bare på 38.000 ord. Så nå har jeg begynt å hoppe tilbake igjen, og fylle ut mer midt inni og sånt. Er spent på om ting vil henge sammen igjen etterpå, hehe.

Anonym 24. november 2008 kl. 19:47  

Gratulerer, bra jobba :)

Malene 25. november 2008 kl. 21:10  

Takk! :)

Har hentet opp litt handling som jeg kan bruke nå. Føler at jeg må skrive historien helt ferdig før jeg begynner å hoppe tilbake. Gleder meg til å bli ferdig slik at jeg også kan lese den sammenhengende.. Det kan jeg ikke ta meg tid til nå!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP