NaNoWriMo Theme Song

>> torsdag 20. november 2008

Satt egentlig og holdt på med læringsmål om respirasjonssystemets anatomi, da jeg plutselig fikk en trang til å vimse rundt på NaNoWriMo.org, og se hva jeg fant!


NaNoWriMo Theme Song
To the tune of "The Flintstones":

NaNo,
NaNo/WriMo,
It's the time to be a word machine.
One month
For a novel,
It's the greatest thing I've ever seen!

Let's all
Gather at the coffee shop
Where we'll
Pound away on our laptops.

When you're
Doing NaNo,
You'll forget about your laundry,
And obligations,
You'll have a WriMo time!
_________________________

Veldig avhengighetsskapende..

5 kommentarer:

Anonym 20. november 2008 kl. 19:40  

Hehe, artig sang!

For min del blir NaNo-temasangene mer de jeg hører på mens jeg skriver. Noe som stort sett vil si Mozart.

Men jeg må absolutt vurdere den der, altså.. ;)

Malene 20. november 2008 kl. 22:09  

Heheh, ja den er festlig :) Er faktisk laget av en av deltakerne, men jeg tror jeg skulle hatt en stor, stor skrivesperre før jeg satt meg ned og laget en sang :P

Muse blir nok min personlige temasang - går veldig mye i det om dagen!

Anonym 21. november 2008 kl. 10:24  

Merkelig. Hvis jeg hadde vært med og skulle skrevet en sang, ville det nok heller vært en hat-sang fordi man stod fast..

Malene 22. november 2008 kl. 23:05  

Enig i den! Og hvis jeg først stod fast - eller rettere de gangene jeg har stått fast, har jeg måttet legge hele mac'en fra meg og gjør noe som ikke inkluderte trykking av taster ;)

Dessuten har jeg aldri vært noe flink til å dikte opp sanger.. heheh!

Christine 23. november 2008 kl. 23:48  

Mitt kreative innspill så langt går på samme melodi:

Nano
Dumme Nano
Hate hate hate hate hateeee

Ingen
flere ord nå
Kan like gjerne gå og legge meg.

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP