Ny layout! (igjen)

>> onsdag 26. november 2008

Ser man det! Jeg klarte til slutt å finne en ny layout som jeg faktisk liker ganske godt.
Mange muligheter her ser jeg, med en mengde kolonner som man kan legge til ting i. Dette får bli noe jeg kommer tilbake til når diverse ting (*kremt*NaNo*kremt*) har roet seg.

Også må jeg bare nevne at jeg klarte det utrolige i dag. Til mobilen min så har jeg en slik tøy-ting til å ha rundt den som beskyttelse. Den måtte tas av da mobilen skulle settes til lading. Litt senere på dagen innser jeg at jeg ikke aner hvor denne tøy-tingen har blitt av. Jeg hadde seriøst klart å miste en ting i leiligheten min som er på hele 16 kvadrat (har en mistanke om at den egentlig er mindre, men det får jeg syte over en annen gang).
Utrolig. Det kødder ikke når jeg sier at det tok nærmere en halvtime før jeg fant den igjen - og da etter å ha endevendt hele leiligheten. Ja, jeg var til og med nede i søplebøtta (det var ikke der den var though). Til slutt fant jeg den gjemt under en lue... midt på stuebordet mitt.
Kan må få nedsatt hjernefunksjon av for mye klemetinspising? :P Eller så er det kanskje bare mangelen på normal mat..

6 kommentarer:

Anonym 27. november 2008 kl. 07:59  

Gratulerer med ny layout! Ser heit ut :)

Malene 27. november 2008 kl. 14:24  

Takk!
Tenkte det ville passe fint med litt freshe farger i de ellers nitriste vintermånedene :D

Christine 27. november 2008 kl. 18:28  

Veldig fresht og friskt! Liker oransjen til og med, og det er ikke ofte. Snasne kommentar-boks farger også - vi er vel flinke!

Malene 27. november 2008 kl. 19:39  

Litt overrasket selv når det gjaldt fargene. Men det passet så godt til bildet :)

Visst er vi vel det!

(Spesielt når det bare er å trykke på en knapp og ikke rote rundt med koder og slikt, hehe)

Kristin :) 29. november 2008 kl. 14:42  

Knallfin layout! Og fantastisk morsomt at du oppdaterer så ofte. Nå kunne jeg logge meg på i dag og lese hele FEM nye innlegg!

Malene 29. november 2008 kl. 22:27  

Takker og bukker!
Heheh, mye tid blir tilbragt foran mac'en i disse dager. Pausen blir liksom i form av blogginnlegg ;)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP