Bestikkelse

>> søndag 2. november 2008

Å si opp abonnementet mitt på Illustrert Vitenskap viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Ikke selve oppsigelsen, det var ganske lett å gjennomføre - type trykk på en knapp på medlemssida di.
Etter jeg trykket på knappen fikk jeg et spørsmål om jeg vil svare på en kort undersøkelse om hvorfor jeg ville si opp abonnementet mitt. Klart, hvorfor ikke?

Og her kommer den morsomme delen. Etter jeg hadde fullført kom dette:
Takk for at du svarte. Vi synes det er leit at du skal unnvære Illustrert Vitenskap når du faktisk har likt bladet (jeg svarte at jeg likte bladet "til en viss grad"). Vi har vært glade for å ha deg som abonnent og håper at et fordelaktig tilbud kan få deg til å fortsette. Vi kan tilby at du fortsetter og mottar 4 nummer for bare 99 kr og dermed får en rabatt på hele 58%. Deretter fortsetter du å få bladet i løpende abonnement til 59,50 kr per nummer.

Frekkaser? :P

EDIT: Det er ikke mulig? Etter at jeg valgte "nei takk, jeg vil kun si opp abonnementet", gjett hva som dukket opp?! Et tilbud om et nytt abonnement! Nå på National Geographic! Bonniers Publications gir seg virkelig ikke uten en kamp eller?! Nesten litt spent på hva som dukker opp etter min andre "nei, jeg vil bare si opp!" (goddamnit).
EDIT 2: Nytt tilbud.. nå om å få enda bedre tilbud på mail og stuff... NEI TAKK!

2 kommentarer:

Christine 4. november 2008 kl. 23:45  

Omg, de er helt utrolig sære. Jeg fortalte om han fyren fra Illustrert Vitenskap som har ringt meg over 60 ganger? For å få meg til å svare på en spørreundersøkelse? Vi er for øyeblikket midt i en kald krig, men jeg har ingen tvil om at han snart titter frem igjen.

De må egges eller noe.

Malene 5. november 2008 kl. 11:11  

Jepp, du har fortalt meg om han ;) Neste gang han ringer får du bare ta telefonen, la være å si noe, vente til -han- sier noe, og bare svare oppgitt at "du gir deg virkelig ikke, gjør du vel?", og så bare legge på! :D

Skal ta med litt E. coli fra skolen jeg.. :P

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP