Etter NaNoWriMo kan jeg...

>> onsdag 26. november 2008

Onsdag 26. november 2008
  • Legge meg til normal tid.
  • Slippe å forsove meg.
  • Konsentrere meg om pensum og den kommende eksamenen.
  • Slutte å være sinna på boka mi.
  • Slutte å vurdere å skulke forelesninger som jeg vet er gørrkjedelige.
  • Støvsuge.
  • Ta meg tid til å lage "ordentlig" middag.
  • Slutte å legge opp dagen min etter når jeg har tenkt å skrive.
  • Gi slipp på ordhysteriet.
  • Se på TV igjen.
  • Ta oppvasken med en gang.
  • Ha et normalt liv igjen.
  • Begynne å tenke på julegaver.
  • Sette i gang med treningen igjen.
  • Slippe å havne 1700 ord etter om jeg tar en skrivefri dag.
  • Ha tid til å glede meg over at det snart er jul!
Sukk...

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP