Nytt utseende

>> onsdag 19. november 2008

Jeg slenger meg på Christines oppussingsprosjekt når det gjelder bloggen, og har forelsket meg i denne layouten! Utrolig flott når man bare kan laste ned en template på maskinen, åpne zip-filen, og så bare laste den opp igjen her inne på Blogger. Enklere blir det ikke! Så slipper man å sitte og knote med html-koder og det som er - å lære seg latin er lettere.

I dag blir det (eller har det blitt) feilprioritering. Nok en gang må jeg legge vekk pensum for å få tid til andre ting. Noe som jeg ikke burde, siden det bare er en måned igjen til eksamen (eeek!). Plutselig skulle jeg ordne med bloggen, og ikke minst skrive på boka mi. Var en tur på lesesalen i dag og satt faktisk i tre timer, men uten noen stor suksess. Kun et par læringsmål ble gjort. Det hele endte med at det kom mange anatomi-læringsmål på rad, og jeg hadde bare fysiologiboka mi med meg - så da ble jeg demotivert og gikk hjem i stedet.

Nuvel, det kommer en dag i morgen. Helga nærmer seg også.. Fine dagene med mange timer. Satser på å få ned noen ord i dag slik at det blir pensum-dag i morgen. Er nesten nødt. Åh som det skal bli deilig med juleferie!

3 kommentarer:

Kristin :) 20. november 2008 kl. 08:57  

Åh, kan dere ikke lære meg å lage sånne fine blogger? Jeg blir så imponert!

Anonym 20. november 2008 kl. 09:24  

HEhe! Har du sett http://boker.marienblogg.no ? Der legger jeg ut bøkene jeg har lest. Jeg ble med ett litt forvirra om hvilken blogg jeg var inne på her jeg! Men, er helt enig med deg, den er veldig fin! ;)

Malene 20. november 2008 kl. 15:15  

Kristin; det er ikke vanskelig i det hele tatt! :) Det letteste er å gå inn på www.btemplates.com og velge den du vil ha, last ned, åpne zip-fil. Også går du inn på "utforming" her på blogger (etter du har logget inn såklart), og så på "rediger HTML" (nest øverste linja), og der er det et felt hvor man kan last opp xml-filen (den åpnede zip-filen) - og vips! Ny layout! :D

Eivind; heheh, nei jeg hadde ikke sett den (før nå). Ganske pussig sammentreff, men den er jo kjempefin, så det er kanskje ikke så rart at flere velger den ;)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP