Jeg kan hvis jeg vil!

>> søndag 16. november 2008

Dette går inn i min personlige liste over rekorder. I dag har jeg skrevet over 5000 ord! Noe som tilsvarer tre dager, skal man følge den anbefalte mengden ord per dag. Jeg var riktignok fire dager etter da jeg startet i dag, men TRE dager er hentet inn altså! Sitter nå med firkantede øyne og en snikende hodepine, men med en god følelse som overstyrer det hele.
Må si at Muse har vært en god inspirasjon de siste timene, og samtlige sanger har gått på rundgang i lang, lang tid. Ikke bare er rytmen til de fleste sangene raske (noe som får meg til å skrive raskere), men de har til og med gitt inspirasjon til navn på to av karakterene mine; Starlight og Hysteria.
Så "Muse is my muse".
Hadde et ferdig blogginnlegg tenkt ut i hodet, men nå kan jeg ikke huske den lenger, så jeg runder av her med enda et lite utdrag, rykende ferskt!
Og forresten; sjekk den siste stolpen i diagrammet da!!

The edge was getting closer by every second. The scraper itself wasn’t going at a high speed, which made it all more frustrating. Seven would’ve had time to get away if only he could get his hooves below him, and the other cows would’ve had time to help him if they’d only gotten it into their brains that he was in deep shit, literally. The scraper didn’t only ‘collect’ him, but also the amount of dirt that had covered the floor earlier. It was building up in a pile that started to surround Seven. Soon you would only be able to see four legs sticking out and a muzzle struggling to stay above the stinking mass.

Over og ut!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP