Oppdateringer

>> søndag 9. november 2008

Først og fremst må jeg bare nevne at jeg har passert 12.000 ord i NaNoWriMo-boka - hurra! Og som Christine skrev i bloggen sin; nå er det virkelig for sent å snu! Det er ikke snakk om å stoppe opp nå. Skulle vel vært nærmere 14.000 (eller kanskje enda mer) i dag, men jeg ser på det på en annen måte. 1/4 av skrivetiden er forbi (pluss en dag), og jeg har skrevet 1/4 av 50.000 ord (riktignok er det 12.500 ord, men det er jo bare snakk om 500 ord..). Pluss at jeg fikk bevist for meg selv at det er mulig å skrive 3000 ord på en kveld. Så, jeg vil ikke si jeg stresser så innmari mye. I hvertfall ikke ennå...

Og så må jeg si at jeg føler et intenst hat mot "lymfatiske organer og immunsystemets funksjoner". Det tar så lang tid, og det er så mye.. Og det gjør meg demotivert. Til forskjell fra hematologi bruker jeg nå en time på å svare på to læringsmål i stedet for åtte. Men, jeg har jo ikke akkurat så mye valg. Heldigvis er sirkulasjonssystemet neste, men etter det er det nedoverbakke igjen med fordøyelsessystemet.

Lurer på når det sorte hullet i bakken skal dukke opp.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP