Har noen funnet hjernen min..?

>> mandag 24. november 2008

Mandag 24. november 2008

Jeg får ikke til å skrive noe! Jeg er tom for fantasi, tom for planer, tom for alt.. pokker! Hjernen min har forsvunnet. Kun et tomrom igjen. Og som et bevis har jeg denne historien;

Klokka er kvart over ni, mandag morgen. Jeg er i ørska fordi jeg ikke sovnet før tre natten før, og jeg måtte innom Joker før forelesning og kjøpe en pakke kjeks, som ble frokosten min - for hjemme var det verken knekkebrød eller rundstykker.. Jeg sitter nå på en av stolene i auditorium 1 og prøver å fokusere på bildene som svirrer over lerretet. Foreleseren går altfor fort igjennom power point-sidene. Plutselig bruker han lengre tid på ett av dem. Det er bilde av et fiskehode som er skåret i lengdesnitt. Jeg kikker på bildet og klarer å resonere meg fram til hva som er munnhule, svelg og spiserør. Da jeg plutselig innser at det mangler noe; hvor i helvete er luftrøret?!

Det slår meg da (etter altfor mange sekunder) at fisk har gjeller de. Jepp... Heldigvis sa jeg det ikke høyt.

Nå skal jeg gå og finne hjernen min jeg..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP