En litt bedre dag..

>> fredag 31. oktober 2008

Null hodepine i dag - hurra! Men hosten sitter godt fast, og stemmen min lever sitt eget liv. Må nevne at det var veldig underholdende på jobb i dag da jeg støtt og stadig mistet stemmen og bare pep. Ikke alltid like heldig med tidspunktet; "Hei, hva kan jeg hjeeee-eeep". Kommer til å bli kjempegøy med seks timer på jobb i morgen hvis dette fortsetter.

Men over til denne "en litt bedre dag". Dagsplanen var den samme som i går; disseksjon fra åtte til elleve. Hadde faktisk tatt med meg både fysiologibok og Mac på skolen, men fant fort ut at det var hjemme jeg skulle sitte (personlig hater jeg folk som hoster, snufser, harker, snyter seg, stønner, eller lager andre kroppslyder på lesesalen). Riktignok brukte jeg en time på å suse rundt på nettet før jeg fikk gjort noe fornuftig, men det ble noen læringsmål i allefall. Noen er bedre enn ingen. Dessuten måtte jeg på jobb, så det ble to effektive studietimer.

Og forresten kjøpte jeg ordentlig Earl Grey på vei hjem fra skolen - sånn løsvekt, men at den var ferdig i pakke. Også kjøpte jeg Gjende-kjeks med sjokolade på. Her skulle det kos til! Og jeg fikk en pakke i posten. Ingenting spennende, bare "Death Note 13 - How to read" fra play.com. Hadde til og med glemt at jeg hadde bestilt den. "Death Note" er forresten er veldig, veldig bra Manga-serie som er verdt å prøve! Kun 12 bøker, til forskjell fra "One Piece", "InuYasha" eller "LoveHina" som er på ørtenhundreogførti volumer.. eller enda verre "DragonBall"..

..og i morgen går startskuddet for NaNoWriMo! En idé er på plass, men jeg er fortsatt i tvil om hvilket språk jeg skal skrive på - norsk eller engelsk. Jeg heller mot engelsk, men jeg tror jeg kan skrive mye morsommere på norsk.. nuvel, vi får se!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP