Hosteanfall

>> mandag 27. oktober 2008

Jeg må ha vært den ultimate plage på lesesalen i dag. Det var riktignok flere som hostet og snufset, men ikke så ofte som meg er jeg redd. Nå må det jo sies at jeg føler meg betraktelig bedre, nå er det jo kun hosten og den rennende nesa som sitter igjen (ikke at vi er noe mer glad i dem, men de vinner over sår hals og killer-hodepine). Jeg kan dessverre ikke skryte veldig av min lesesalopplevelse. Det så veldig lyst ut i begynnelsen - jeg hadde jo fri fra elleve til tre, det er fire timer det! For å oppsummere; syv læringsmål gjort, tre hveteboller spist, en melkerull spist, x antall hosteanfall, x antall minutter med dagdrømming, også leste jeg ferdig "Coraline" (av Neil Gaiman, les Christines review av boka her).
Produktiv dag? Så absolutt!

Og bare så dere vet det; Grandiosa PizzaSnurrer ser bedre ut enn de smaker. Jeg er riktignok tett i nesa (og bihulene mine er ikke helt til å stole på de heller), så det er en mulighet for at jeg smaker mindre sånn generelt - men de var ganske kjedelige.. men mat i magen var det jeg var ute etter (samt mat som lager seg selv).

2 kommentarer:

Kristin :) 28. oktober 2008 kl. 11:11  

Jeg synes det er flott at du blogger igjen! Koste meg masse med den forrige bloggen din. Du skriver så morsomt!

Malene 28. oktober 2008 kl. 20:00  

Takk! :D Har det jo veldig gøy med å skrive dem også :) Man støter jo alltid på noe i løpet av en dag, og da er det jo ekstra gøy å dele det via en blogg!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP