Små gleder

>> tirsdag 21. oktober 2008

Etter en hel dag på NVH med hundedisseksjon føler man seg ganske forsynt med alt som har med studiet å gjøre. Ikke at det er så krevende å sitte å skjære i en død (og behandlet!) hund, men en blir lei av alt småplukket, skalpellblader som blir sløve, lukta av sprit som damper, og generelt konsistensen på hundens organer (jeg kan nevne i fleng, men magesekken er kanskje den ekleste.. bortsett fra huden..).

Da er det fint å ha små gleder som "lyser" opp hverdagen. Det fine flanellsengetøyet mitt, Stimorol-tyggisen min med strawberry-lime-smak, piano duo yoghurt, "Kiss in a Tube"-lipgloss fra Lipsyl som smaker markjordbær og stikker på leppene, fantastiske kampanjetilbud på Deli de Luca (*glis*), ferdigkjøpt bursdagsgave til Christine, Family Guy og Simpsons på tv rett etter hverandre, OG Grey's Anatomy på tv senere i kveld, også har jeg bestemt meg for å ikke gjøre noe pensumsrelatert i dag (burde ha gjort det, men jeg har planer om en lang studiedag i morgen... eller så er jeg bare lat i dag - mest sannsynlig er det den egentlige grunnen).

Nuvel, et helt ubrukelig blogginnlegg, men det er lov på en lat dag som denne ;)

2 kommentarer:

Christine 27. oktober 2008 kl. 18:22  

At det var hvaforno ferdigkjøpt...? Bloggløgner!

*fnyse*

Malene 27. oktober 2008 kl. 21:10  

Hehehe!
På det tidspunktet jeg skrev innlegget, var jo alt i boks! Del 1 var kjøpt og del 2 var bestilt via internett hvor de "lovet" utsending innen 24 timer. Så fikk jeg jo melding fra Fredrik om at du allerede hadde kjøpt Coraline, og da røyk del 1. Også viste det seg at del 2 ikke ville dukke opp i tide. Den har dukket opp nå da! Skal hente den på posten i morgen :)

Også var det jo reserve del 1 da.. den skulle jo fikses på torsdagen, men så var det denne forkjølelsen da..

Såh! ;)

Men alt skulle være i boks i morgen kveld vil jeg tro :)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP