Dumme dagen

>> torsdag 30. oktober 2008

Dagen i dag kunne vært den perfekte lesedagen. I dag var det kun disseksjon fra åtte til elleve som stod på planen, slik at jeg kunne sette i gang med lesinga relativt tidlig. Dessuten sa jeg opp den faste lesesalplassen min i dag, så da slapp jeg å ha dårlig samvittighet for å sitte hjemme og lese. Det eneste som satt en stopper for "være flink"-dagen min var en dundrende hodepine. Jeg var litt trøtt, men jeg skylder på forkjølelsen.

Så jeg bestemte meg for at jeg skulle sove en time eller to da jeg kom hjem. For da villle sikkert hodepinen slippe taket, og jeg ville fortsatt ha ganske mange timer til studie.
Greit, tok en ibuprofen, brettet ut senga, satt mobilen til å vekke meg 13:00, og la meg til å sove.

...

Jeg våknet 18:00

...

Og jeg hadde fortsatt vondt i hodet.
Og jeg var skikkelig, skikkelig sulten (sånn svimmel-sulten) fordi jeg ikke hadde spist siden frokost.
Og merkelig nok var jeg utrolig trøtt. Trøtt ja... etter 6 timer med ekstra søvn. Hvordan er det mulig?

Liten sannsynlighet for at jeg får gjort noe fornuftig nå. Kroppen fortjener deng!
...og gjett hvem som sikkert ikke får sove i natt...hmph!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP