Nye ting!

>> torsdag 16. oktober 2008

Ny filmopplevelse
I går var jeg på kino og så Fritt Vilt II. Mye cred må gis til Colosseum kino med den fantastiske lydopplevelsen man får i sal 1 (kuppelen for dere som ikke har vært der selv), men filmen fortjener virkelig all heder og ære. Etter både Fritt Vilt og Fritt Vilt II satt jeg igjen med følelsen av at dette var jo en virkelig bra film til norsk å være. Men når jeg tenker meg ordentlig om, så er de begge noen råbra filmer, uansett nasjonalitet.
Skal ikke nevne noen spoilere, men jeg må nevne at de leker veldig med "skumlelyden". En periode var det litt for mye av det gode, når "skumlelyden" kom hver gang en dør ble lukket opp, et skap ble lukket igjen, når noen blunket, når noen snudde seg osv.
Eneste negative med filmen (den har ikke sunket ordentlig inn ennå, så den er jo fremdeles strålende i mine øyne!) var at jeg gjerne ville hatt litt mer informasjon om hele greia. Hva som fikk "gærningen" til å bli til den han var (det kan da ikke ha vært nok med at foreldrene prøvde å kverke han da han var liten). Litt mer bakgrunnshistore hadde vært fint. Men det ble ikke akkurat lagt opp til en ny oppfølger, så vi får vel bare leve i uvisshet.

Ny hårfarge
Nå skal det først og fremst nevnes at fargen er en toning, og ikke permanent. Etter noen runder med hårvask vil det gradvis bli svakere farge. Og det er jo fint i mitt tilfelle. For denne gangen valgte jeg fargen "brun". Dette fordi jeg sist gang valgte "lys brun", og den ble en tanke for lys. "Brun" derimot har vist seg å være nesten svart (og med dette legger jeg til at jeg ALDRI skal farge håret svart). Det gjør meg nesten litt nysgjerrig på hvordan "mørk brun" ser ut.
Men jeg har da fått kommentarer på at jeg kler det. Så det er nok bare en tilvenningsfase som skal til. Men herregud så mørkt det er!

Ny Prison Break sesong
Har i grunn vært hekta siden serien begynte, og har opp til dags dato ikke gått glipp av en eneste episode. Jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å bli litt lei nå, men gang på gang viser det seg å være vanskelig å la være å se på. Nuvel, det er jo tidsfordriv. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg får gjort noe skolerelatert fra halv ti til halv elleve...

Også har jeg en ny kosedress, og den er kjeeeempegod!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP