Influensa

>> tirsdag 30. desember 2008

Virustroppene under kodenavn H3 har brutt gjennom barrierene og invadert landet bedre kjent som Malene. De har slått seg ned i samtlige celler, og driver med egenkopiering (aka kloning) slik de raskt og effektivt kan gjøre Malene til et miserabelt sted.

Tidenes verste hodepine som truer med å poppe ut øynene mine, feber som er nødt til å ha bikket 39 grader (har ikke termometer), kuldegufs som sender ilinger nedover ryggraden med jevne mellomrom, snufsete nese, og hypersensitivisering av alle smertereseptorer på hele kroppen. Oh joy...

Kan jeg bare legge til at dette er tredje gangen på rad jeg er syk? Hva skjer med immunforsvaret mitt? Tok det også juleferie? Stupid flu. Nå kommer jeg til å være slått ut resten av uka. Og jeg som skulle kose meg før studiene begynte igjen. Neste år blir det vaksine! Eller i det minste en sjekk av disse små hvite som skal beskytte kroppen min. Sukk. Jeg vil hjem til Larvik og få pleie..

Igjen, kommer tilbake til disse to anmeldelsene (se innlegg under).

2 kommentarer:

Christine 1. januar 2009 kl. 20:27  

Hmm.. Får sånne som oss influensavaksine? Vi sunne, friske, unge mennesker? Igrunn burde vi det, vi kan begge dokumentere et mønster av tilbakevendende utrolig irriterende influensa. Dessuten er det samfunnsøkonomisk lønnsomt. Jeg kommer nemlig til å rive denne bygningen ned stein for stein hvis jeg må være her inne en hel dag til, og det går jo forsåvidt ut over deg også. Jeg skal gi deg et vink hvis det blir aktuelt.

Malene 1. januar 2009 kl. 21:56  

Tja, kanskje ikke, men nå har jeg jo vært syk de siste seks vintrene, ellerno. Jeg skjønner jo at det er en ny influensaversjon hvert år, men immunforsvaret mitt trenger et spark i ræva. Er verdt å finne ut om vi kan få vaksine..

Ja, er riiimelig lei av disse fire veggene som omringer meg! Og haugen med klesvask som jeg aldri får vasket fordi jeg ikke orker turene opp og ned til kjellern. Og generelt det dølle lyset i leiligheten.

Heheh, bra du kommer til å si ifra, slik at jeg kan evakuere :P Eller rettere sagt, komme og hjelpe til!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP