"Sju ting dere (kanskje) ikke visste om meg"

>> tirsdag 2. desember 2008

Ble tagget av Kristin, og her kommer mine sju ting..

  1. Jeg er utrolig dårlig til å få med meg navnet til folk når de introduserer seg selv i telefonen. Så mye at jeg gruer meg til min første klinikkjobb hvor jeg helt sikkert kommer til å bli sittende i resepsjonen en god stund før jeg klatrer opp i hierarkiet. Vet at man bare kan spørre om navnet igjen, men jeg blir sikkert så stressa at jeg kommer til å stave det feil...
  2. Da jeg var liten mente jeg at alle kosedyrene mine hadde følelser. Dette resulterte i at jeg hadde alle kosedyrene mine i senga når jeg skulle sove (det var såvidt plass til meg selv), fordi jeg fikk dårlig samvittighet overfor de som ville blitt liggende på gulvet eller oppe på skapet.
  3. Etter en skikkelig creepy episode av "Åndenes Makt" for over to år siden, har jeg aldri klart å se på den serien igjen..
  4. Jeg er livredd for edderkopper og disse stankelbeina (flyvende edderkopper). Det er et under at jeg ikke har hamstret Radar ennå... Dette med edderkopper var ekstremt festlig da jeg var i praksis på en klinikk hvor det krydde av dem. Og vi snakker monsteredderkopper med kropp så stor som en mandel!
  5. Jeg har en føflekk på halsen som jeg hele tiden plukker på. Vet det ikke er bra, men jeg klarer ikke å la være.. (uvane) Burde virkelig få fjernet den...
  6. Jeg synes det er gøy å "samle på" morsomme ord fra anatomien/fysiologien. Spesielt de som klinger godt ;) Nervus vagus, musculus gastrocnemicus, eller fibula.. (nerd, I know..)
  7. Hadde jeg vært en maskin ville jeg ha blitt sendt tilbake til fabrikken; dårlige knær, dårlige ankler, dårlig rygg, en lillefinger som knepper når jeg bøyer den, litt innovervendte føtter (var riktignok født sånn), en kjeve som til tider låser seg (takket være tannregulering!), og delvis plattfot..
Det var mine sju ting...

Åh, riktig, tagging... jeg tagger... ALLE! :D
Legg igjen en kommentar hvis du tar utfordringen slik at jeg kan sjekke det ut ;)

1 kommentarer:

Anonym 5. desember 2008 kl. 10:18  

Siden jeg i utgangspunktet ikke kjenner deg så godt, lærte jeg veldig mye av å lese dette innlegget!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP