Jeg er hekta!

>> tirsdag 2. desember 2008

For at jeg skal like en artist, gruppe eller rett og slett en sang, så er det noen få kriterier jeg stiller. Melodi og stemme. Begge behøver nødvendigvis ikke å være til stede (jeg har en favorittsang som bare er melodi), men de må enten være fengende eller spesielle.
Jeg er vel ikke den eneste som har fått The BlackSheeps' "Oro Jaska Beana" på hjernen, og stemmen til Agnete har truffet meg rett i hjertet. Sangen er ganske festlig den også, men det er stemmen hennes som fenger meg.

Etter litt søking på YouTube kom jeg over denne;



De gjør en coverlåt av Yeah yeah yeahs' "Gold Lion", og jeg synes faktisk den er mye bedre enn orginalen! Jeg er solgt. Stemmen hennes er nydelig. Det irriterende er at sangen ikke er til å få lastet ned...

2 kommentarer:

Christine 3. desember 2008 kl. 14:28  

Etter vår lille MGP Junior seanse har jeg vært hekta på ingen annen enn sangen til vesle Sandra Monique. Det har vært et helvete. I går torturerte jeg Fredrik med den (den er å finne på You Tube, så go to town!), og nå føler jeg meg litt bedre:)

Malene 3. desember 2008 kl. 21:38  

Å herregud, jeg er glad jeg ikke var tilstede! Er sjeleglad for at jeg ikke kommer til å få den på hjernen - Oro Jaska Beana sitter fortsatt fast..

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP