Kjære verden..

>> torsdag 4. desember 2008

Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå! Eksamen; ringer det en bjelle?? Og har du glemt at jeg var skikkelig syk bare for en måneds tid siden?! Og at jeg ble frisk bare for litt siden? Det er ikke nødvendig å gi meg sår hals nå igjen. Jeg har gjort kvota mi! Og jeg driter i om det var forkjølelse den gangen, og influensa nå - bakterie eller virus, syk er syk! Så, frisk nå? Ja? Det er ikke et spørsmål, men en ordre. Så sett i gang!

Har dårlig nok motivasjon til eksamenslesing fra før av, så jeg trenger ikke dette. I dag ble det bare ett - ett - læringsmål før jeg kollapsa på sofaen med fem fiskepinner og "The Golden Compass", samt x antall Repsils, og en flaske med 2000 mg C vitamin-tabletter blandet i vann...

4 kommentarer:

Anonym 5. desember 2008 kl. 10:21  

God bedring! Eller, hva sier man når man ikke er syk, men ikke vil bli det heller?

Ja, du skjønner. :)

Kristin :) 5. desember 2008 kl. 11:34  

God ikke-sykdom! Nedkjemp den! Overvinn den!

Christine 6. desember 2008 kl. 00:59  

Jeg kan ikke høre deg hoste ned hit hvertfall, så det tyder jo på at det er sånn noenlunde under kontroll. Hva gjør du i morgen? Er halv pris på alle klær på Voice of Europe i Bogstadveien til og med i morgen. Keen? Med de pengene vi ikke har, men klarer å fremprodusere på magisk vis likevel?

Malene 6. desember 2008 kl. 11:49  

Det hjelper seg igjen nå. Drepte det verste med C-vitaminer og Repsils. Dessuten har jeg fått ordre fra "doktoren" (mamma) om å ta det rolig i helga, hvilket vil si minimalt med læringsmål ;) Så jeg er friiii! :D

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP