Ferdig med eksamen og ferdig for i år

>> torsdag 18. desember 2008

Jeg vil egentlig bare juble høyt over at eksamen i anatomi og fysiologi endelig er over. Er altfor utslitt mentalt til å skrive noe fornuftig.. Men; ferdig!! Ferdig, hører dere?! Jeg har JULEFERIE!! Og best av alt; eksamen gikk MYE bedre enn forventet!! Jeg er i lykkerus. Lover. Den er et sted dypt inni meg. Bare syns ikke så godt på grunn av utmattelsen. Hvem skulle trodd at det tok på å sitte og lese.. bruker ikke så mange muskler akkurat. Men jeg tror hippocampusen min er overfylt.. tror den rett og slett har fått sjokk. Det som forundrer meg er hvordan hukommelsen fungerer. Det kan da ikke være ubegrenset med plass? Tror jeg har sprengt limiten min for denne gangen. Vondt i hodet..

Egentlig skulle jeg ha vært på eksamensfest nå, men jeg er for sliten til å gjøre noe som helst. Sovna på senga i stad og våknet for litt siden. Hadde lyst på fest.. ville feire at møkkaeksamen var over. Men når man bare har fått 4 timer med søvn forrige natt, er sliten, og har hatt et generelt lite inntak av mat, så ville jeg sikkert ha kollapsa i et hjørne klokka ti... Dessuten skal jeg på jobb i morgen (oh joy). Så da får det bli en stor kopp te og sjokolade. Kos.

2 kommentarer:

Anonym 22. desember 2008 kl. 20:27  

Grattis med juleferie!! Må si jeg ikke misunte deg eksamener. Selv har jeg jobbet dette halvåret, og det har vært helt fantastisk med et lite avbrekk i studiene! Men er ikke så lenge til det er på'n igjen..

Malene 23. desember 2008 kl. 17:40  

Noen ganger tenker jeg at det hadde vært deilig med bare jobb å konsentrere seg om - gjøre en innsats hver dag og få penger for det. Men så er det jo sånn at jeg har et evig langt studie, så det var jo bare å få begynt så fort som mulig, og når poenggrensa var akkurat der jeg ville at den skulle være. Dessuten er ikke NVH så lystne på tanken om "friår/jobbeår".. Meh..

Uansett, i disse dager innser jeg at det er verdt det! Jeg kommer til å tjene fett når jeg er ferdig ;)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP