Jeg vil ha juleferie!

>> torsdag 11. desember 2008

Jeg er så utrolig lei av de læringsmåla at jeg blir helt lilla i ansiktet! Det vil jo ingen ende ta! I går gjorde jeg bommerten med å se hvor mange jeg hadde igjen... det var flere enn forventet... Og uheldigvis for min del har jeg en stressing som ikke sier "kjør på", men "faen heller, hvorfor gidde". Men jeg må gidde! Jeg kan jo ikke bare droppe hud, hår og hov (selv om det er umenneskelig kjedelig!), fisk og fugl, fordøyelsessystemet eller nerve- og blodkarbaner..! For ikke å snakke om hestebein og drøvtyggerbein... *dypt sukk*

Og når jeg endelig blir ferdig med læringsmåla (forhåpentligvis i løpet av helga), så må jeg jo lese dem og begynne å pugge. Men om ganske nøyaktig en uke og halvannen time er jeg fri! Aldri mer anatomi og fysiologi!! Eller, vi kommer jo hele tiden tilbake til det, men aldri mer eksamen i faget! Begynner å bli ganske lei nå, siden dette blir min tredje eksamen jeg har i dette emnet; først dyrepleier, så del 1 på veterinær, og nå del 2 på samme.

Over ser dere bilde av studieplassen min. Snufser og hoster så lesesal blir det ikke (men nå er det jo ikke noen ledige plasser uansett, pokker ta deg Blindern!). Det lille tomrommet på bordplaten er hvor mac'en min står.. Så det er ganske så overfylt her. Og det hjelper ikke at TV og Wii bare er 30 cm unna... sulten er jeg også... Urk. Hadde det ikke vært for at anatomiboka og fysiologiboka til sammen koster over 3000 kroner så skulle de ha blitt brent ned etter bestått eksamen.

Kommer tilbake når det verste har gitt seg.
Over og ut!

2 kommentarer:

Anonym 11. desember 2008 kl. 21:53  

Og etter eksamen kan du ta deg en skikkelig velfortjent juleferie og bare gjøre det du har lyst til!!

Malene 12. desember 2008 kl. 16:09  

Definitivt! Det er det eneste som holder meg gående. Om 6 dager har jeg juleferie!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP