Søndagen i stikkordsform

>> søndag 7. desember 2008

  • - 11.00: ZzzzZzzz
  • 11.00 - 11.30: Uhm-ZzzzZzz-uh?
  • 12.00: D'oh!
  • 12.05: Hey! Jeg har ikke vondt i halsen lenger! *reiser seg fra senga* MEN, jeg har tette bihuler...
  • 12.30 - 13.15: Et halvt læringsmål gjort. Det gikk en random film på TV..
  • 13.15 - 13.45: Gikk til jobb (drittkaldt!!). Trodde iPod-proppene skulle fryse fast i ørene mine.
  • 14.00 - 18.00: Jobb. Ikke i form. Men godt tjente kroner (jobbe fire timer, få betalt for åtte). Stod og puslet i osten hele dagen - nå er disken fiiiiin :)
  • 18.45: hjemme igjen (skjønner virkelig ikke hvordan jeg brukte tre kvarter på å komme meg hjem.. jeg -gikk- jo ikke...)
  • 19.00-20.00: aner ikke... tida fløy...
  • 20.15-21.30: trente med Wii Fit (kjempegøy!)
  • 22.00 -: shoppet julegaver på nettet (uten å vite hvor mye jeg faktisk har på kortet, og jeg vil ikke sjekke heller. Snart lønning, heldigvis), forlenget lista over hvor utrolig teite noen kunder kan være (vil komme tilbake med utdrag ved en senere anledning), også har jeg -kikket- på læringsmåla.. pokker..
Var ikke dette dagen jeg skulle være skikkelig produktiv?

Edit:
  • - 01.35: Jeg er ikke trøtt... Her får jeg igjen for å sove til tolv... Også jeg som hadde tenkt meg tidlig opp i morgen--err--i dag.. Har fått gjort to, nei, tre læringsmål. Men nå er jeg over i fasen "ikke-studie-funksjon-men-ikke-trøtt-heller". Hvor er Mr. Blund når man trenger han??

2 kommentarer:

Anonym 8. desember 2008 kl. 12:00  

Søndag er ikke dagen for å være produktiv synes jeg!

Christine 8. desember 2008 kl. 17:41  

Jeg var ikke produktiv heller! Brukte -hele- dagen på å lese Harry Potter.

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP