Akkurat nå...

>> søndag 14. desember 2008

...printer jeg ut læringsmålnotatene mine. Jeg ble riktignok ikke ferdig med dem, men jeg fant ut at det går raskere å kikke på læringsmåla og så bare lese "svarene" i boka, i stedet for å finne det, lese det, forstå det, oversette det, gjøre det om til mine egne ord, og fysisk taste ned hver enkel bokstav. Tror forresten printeren min kommer til å dø, men den oppfører seg bra så langt. Jeg innser nå at jeg kanskje burde ha nummerert sidene. Hvis jeg ved et uhell mister dem i bakken, så er det ikke lett å sette sammen 115 ark i riktig rekkefølge... Stifter hadde kanskje vært en god idé, men jeg tror ikke den kommer igjennom denne bunken som bygger seg opp ved siden av meg.

...er det fire dager til eksamen. Den positive tingen er at jeg ikke er stressa. Ennå i hvertfall. Nå skal det ikke virke umulig å finne svar på læringsmåla, for hvis det virker helt fjernt (som å beskrive utviklingsstadiene til alle oppdrettsfiskene våre...herregud) hopper jeg bare over det og satser på at det ikke kommer på eksamen.

...ser jeg at jeg burde ta oppvasken, men gidder jeg? Nei.

...tok printeren min tak i tre ark i stedet for ett, og lagde rot!

1 kommentarer:

Anonym 16. desember 2008 kl. 11:29  

Føler med deg!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP