Problemer..

>> fredag 12. desember 2008

1. Malene er rett og slett lei av alt som heter anatomi og fysiologi.
2. Fiskens anatomi og fysiologi er gørrkjedelig. Bare å se på boka får meg til å gjespe.
3. Hvorfor skal det være så jækla mange nerver i en dyrekropp?
4. Dumme detaljer på knoklene.
5. Altfor mange læringsmål igjen.
6. Malene angrer på at hu utsatte de verste temaene til slutt.
7. Motivasjonen har forduftet.
8. Firefly hjelper ikke. Trening hjelper ikke. Kald dusj hjelper ikke. Og den rennende nesa hjelper i hvertfall ikke!
9. Malene får angst bare av å tenke på at hun har over 100 sider med dataskrevne notater (som må leses, læres og pugges!).
10. Malene tror det er tirsdag og har panikk..

2 kommentarer:

Kristin :) 12. desember 2008 kl. 18:53  

Malene, lille venn! Slapp av! Du har mange fine lesedager igjen! Ta et skritt av gangen, unn deg motivasjonsbelønninger (jeg har nemlig akkurat lest om hedonisme i den beavioritstiske læringsmodellen, og den slår et slag for belønning)

Malene 14. desember 2008 kl. 12:51  

Det går nok helt fint :) Fredagen var bare en skikkelig teit dag. Belønninger er fint! Jobbet i går, og da jeg var ferdig bestemte jeg meg for å ikke gjøre noe som helst som hadde med pensum å gjøre. Deeeilig! Nå er jeg fit for fight igjen!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP