Urbukelig formiddag..

>> fredag 9. april 2010

Ikke uvanlig sovnet etter ett i natt og alle grusomheters mor ville at jeg skulle stå opp klokka syv. Vanligvis ville det gått helt greit, hadde det ikke vært for at jeg sov sånn cirka fem timer natten før. For å si det mildt var jeg fullstendig ødelagt da klokka ringte 07:00. Etter slumring i 35 minutter innså jeg at jeg ikke kom til å rekke første forelesningstimen. Heh, og det kostet ikke mange kaloriene å bestemme seg for å droppe den og heller sove en time til. Derimot kostet det innmari mange kalorier å krabbe ut av senga 08:20. Dårlig tid hadde jeg også.

Jeg hastet avgårde ned til NVH bare for å finne ut at alle forelesningene denne dagen var blitt avlyst. WHY?!? Eller, det er jo deilig at det ble tidlig helg, og at jeg slapp å pine meg igjennom to timer med forelesninger om drikkevann, men jeg hadde jo stått opp! Hadde jeg bare visst om det i går, eller til morgenen i dag, så kunne jeg ha sovet!

Vel, søvn ble det. Så absolutt. Jeg spiste da jeg kom meg tilbake igjen på Bjølsen, og la meg rett til å sove.. og våknet for en halvtime siden. Heldigvis er klokka bare ett nå. Det kunne vært verre. Jeg har gjort verre.. som å våkne klokka seks på kvelden.
Men jeg er fortsatt i ørska. Jeg er fortsatt trøtt. Sliten. Og har ingen sjans i havet å få lest noe i dag (hvis jeg gjør det fortjener jeg den største gullstjerna der ute). Dessuten holder jeg på å bli syk. Jeg vil ikke..! Har ikke tid. Krysser fingra for at passerer.

Nå oppdaget jeg også noe pussig. Jeg gikk til innkjøp av Heroes sesong 3 (fantastisk serie!), og på utsiden står det aldersgrenser:
- Sverige 11 år
- Danmark 15 år
- Norge 15 år
- Finnland 13 år

Sartere sjeler i Danmark og Norge eller?

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP