Nattshopping i avhengighetssusogdus

>> søndag 11. april 2010

Jeg lovte jo et innlegg i natt, og mens jeg er inne på dette med natt; ikke la meg være alene med en avhengighet (i dette tilfellet Heroes) og en data med internettilgang når jeg er overtrøtt og ikke eier logisk tankegang. Visstnok har jeg etter forrige innlegg valset inn på Play.com og bestilt ikke bare ett, men to Heroes-inspirerte klesplagg. En hettegenser og en t-skjorte. Jeg hadde glemt det helt til jeg så bekreftelsesmailen i dag morges. Heldigvis så er de jo ganske artige. Jeg liker t-skjorta, og hettegensere får jeg jo aldri nok av.

...

Vet dere hva. Nå fjernet jeg nettopp to store avsnitt med tekst. Av en eller annen merkelig grunn klarer jeg ikke å skrive bra i dag. Når noe fenger meg så mye vil jeg gjerne kunne formidle det gjennom måten jeg skriver på, og da jeg leste gjennom disse to avsnittene hørtes det ut som om jeg beskrev Dagsrevyen. Jeg likte det ikke, så jeg fjernet det.

Det spørs om jeg har noe særlig skrivelyst etter jobb i morgen (pleier å være rimelig utkjørt), men en av dagene denne uka skal jeg komme tilbake til Heroes-innlegget mitt. Hmm..jeg burde vel endre tittelen på innlegget fra "Heroes" til "Nattshopping" ellerno..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP