Flink!

>> onsdag 14. april 2010

Malene har vært flink student i dag.

Jeg sliter litt med motivasjonen for å lese pensum for tiden, det kan ha noe med det fine vårværet å gjøre, så det at jeg faktisk har fått gjort noe fornuftig i dag som ikke innebar lesing er for meg imponerende. Lenge har jeg utsatt det. Lenge, lenge, leeeenge. Renskrive notater. Det er like kjedelig som det høres ut. Tro meg. Men det måtte gjøres, for notatene jeg har på bakterier som gir matforgiftning er fra multiple choice-testen, og som vi alle vet; det er forskjell på MC-notater og skriftlig eksamen-notater.

Det er også imponerende at jeg har klart (vel, snart i mål, bare en bakterie igjen) å få det til i løpet av bare en dag. Og jeg kommer til å føle meg så mye bedre nå som jeg kan krysse dette av lista! Bare..at jeg..må skrive mer notater..hysj!

Det er også innlegg nummer 200, men har ikke noe jubelinnlegg å komme med. Derimot kan jeg fortelle at jeg endelig har somlet meg til å registrere bloggen min på Blogurat. Se der var linken på plass også gitt, som jeg ble bedt om.
Stupid thing..

Nei, tilbake til Staphylococcus aureus med seg!

2 kommentarer:

Christine 15. april 2010 kl. 00:37  

Det som er litt kult med at den plutselig ble "1 lesere" er at jeg vet at det er meg ;) Den ser ikke spesielt imponerende ut i starten, gitt. Men det kommer seg etterhvert!

Malene 15. april 2010 kl. 16:27  

Hehe, nei, 1 leser er vel i minste laget. Men du fortjener en premie for å være leser nummer 1 ;)

I enkelte perioder har jeg jo vært over 30 unike treff, så jeg får satse på at noen av dem stikker innom igjen.

Ser nå at telleren har steget fra 1 til 7 - hurra! Høh.

Kommer plasseringen etterhvert? Tviler på at den ikke er noe høyere enn 6000. plass, så det betyr jo ikke så mye :P

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP