Internettavhengig

>> tirsdag 6. april 2010

Det har vært påskeferie, og en påske uten internett. Greit, jeg har vært på et par ganger, men det var mest for å sjekke mail og slikt, ikke noe annet. Jeg kan vel si at jeg er en smule avhengig av internett. Det var ikke sånn at jeg fikk abstinenser da jeg var i Larvik og at jeg måtte på internett. Faktisk gikk det helt fint. Litt uvant de første dagene bare (jeg er jo vant med å ha det tilgjengelig 24/7).

Først da jeg kom tilbake til Oslo igjen slo det meg. Nei, ikke at det det er innmari mange flere mennesker her, og at alle disse menneskene er fryktelig i veien og irriterende. Det var da jeg satt meg til i sofaen med Mac'en på fanget at jeg innså hvor mye jeg "hadde gått glipp av" i løpet av denne uka.

Blogger, Twitter, YouTube, deviantART (okaj, kanskje ikke superviktig), Facebook (heller ikke særlig viktig, så jeg vet ikke hvorfor den havnet på lista her), vimsing på Play.com, Spotify (min kjære Spotify!), og generelt nyheter. Det er sjelden jeg får med meg nyheter på TV, og Østlandsposten bryr seg mest om de mer lokale sakene.
Her var det mye å ta tak i! Jeg har hentet meg inn de fleste stedene, men noen må jeg bare ignorere og gå videre; som Twitter. Jeg gidder seriøst ikke å sjekke en hel ukes tweets. viktig er det ikke.

Forresten, noen burde ta fra meg Visa-kortet mitt. Den siste tiden har det dumpet ned ikke én, men fire tegneserier, to dvd'er, og to tv-serier (og en tredje er på vei). Hjelper det hvis jeg sier at de hver for seg var billige?

2 kommentarer:

Christine 6. april 2010 kl. 22:51  

Nei! Nei, det hjelper ikke hvis de hver for seg var billige! Jeg må være streng her - det er nemlig akkurat den typen tankegang som har ført meg ut i den kalde, ensomme verdenen kalt "Tomt Visakortia".

Jeg har hvertfall både nye tegneserier og nye filmer til å holde meg med selskap her jeg sitter ;)

Malene 6. april 2010 kl. 23:52  

Hehe, I knooow.. *ser skyldig ut*
Men bokhylla og dvdhylla mi ser veldig fin ut nå da :)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP