OnePiece

>> mandag 1. mars 2010

 Hurra for webkamera, og for jalla hårsveis etter jobb!

Ja, jeg har gått til innkjøp av en OnePiece og har herved stukket halv tå inn i fjortisenes rike. Det er vel så langt likheten strekker seg, for jeg har ingen planer om å bevege meg utenfor leiligheten iført denne, som mange av den yngre garde. Ikke noe negativt om klesplagget, men jeg ser ut som ei som kommer fra månen i den.

Jeg har hatt lyst på en OnePiece en god stund nå, og det har gått fra "hvis jeg får A på eksamen skal jeg kjøpe en" (dette gjaldt da farmakologi/toksikologi-eksamen før jul i fjor) til "så fort de får inn den ene jeg vil ha så kjøper jeg den". Men sist uke kunne jeg jo slå dem sammen :) OnePiece har også fått samlet seg igjen etter det store julerushet (stakkars folk..), så dressen kom bare knappe 3 dager etter at jeg hadde bestilt den. 

Den er stor. Veldig stor. Eller kanskje jeg skal si romslig. Ekstremt god er den i hvertfall! Nå trenger jeg ikke å lure på hva jeg skal ha på meg de dagene/kveldene jeg bare har lyst til å slappe av. Valget er nå enkelt!
En ting som ikke hadde trengt å være så stor er hetten. Man kan jo justere hvor åpen man vil ha den, men i og med at den er stor så er den også ganske tung, noe som fører til at dressen blir dratt litt bakover. Spesielt når jeg sitter lent forover får jeg en liten kvelningsfølelse. Nuvel. 

Skal man si noe negativt må det være prisen. De er jo svindyre. Ingen tvil om det! Derfor er det litt surt at jeg allerede nå (etter bare noen dagers bruk) ser at det har kommet en liten rift/åpning nede på beinet. Ikke noe en nål og tråd ikke kan fikse, men den er jo nesten ny! Håper det bare er en liten fabrikasjonsfeil og at det ikke dukker opp flere rifter og hele skiten revner for meg. Grøss.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP