Skylapper

>> tirsdag 23. mars 2010

Eller trangsynt. Eller hoppe til den letteste konklusjonen om du vil. Det blir vel en underdrivelse å si at vi bommet litt på utbruddsoppklaringen.

La meg forklare; vi har den siste tiden tilbrakt time ut og time inn og vridd hjernene våre på et "make believe"-matforgiftningsutbrudd. Historier må leses, spørsmålsskjema må lages, svarene må vurderes, mistenkelig agens må bestemmes, medier og undersøkelser må bestilles, medier og undersøkelser må gjennomføres (masse tid..), og så er det avlesning av resultatene. Sistnevnte er veldig gøy når du har gjort en feil allerede ved punkt 4.

Vi var sikre. Så sikre! Men neida. Helt på jordet. Det var ikke en bakterie engang; det var et virus. Tjohei.

Jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg er en lærdom rikere. At jeg ikke kommer til å gjøre den feilen igjen. Men det er litt surt.

2 kommentarer:

Christine 31. mars 2010 kl. 10:51  

Gratulerer med idiot-sertifikatet ;)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP