Se på det som en Twitter RT, hadde bare ikke nok plass..

>> tirsdag 16. mars 2010

RT @Pondus De 8 beste Youtuberne: Det har blitt sagt før, men det skader ikke å si det igjen. Internett har kommet for å bli.... http://bit.ly/cg5Jvl
Og så kommer det jeg ville legge til etter dette, som jeg må ta her siden tegngrensen allerede er sprengt:



Er det et tegn på at jeg tilbringer altfor mye tid på internett (les: YouTube) når jeg "vet" hvem alle disse folka er? Det var det jeg trodde ja. Jeg skylder på at siden de alle er populære så har de på mystisk vis klart å sende meg videre seg i mellom. 

Spesielt Ray William Johnson, MysteryGuitarMan og KassemG er jeg stadig vekk innom. Det hender jeg er innom vlogbrothers også. Av andre som ikke er tatt med i denne listen synes jeg Shane Dawson, Shaytards, ShayCarl, Tessa, CTFxC, og Kristina Horner er verdt å nevne i tillegg.

Ja, jeg gjør det ikke noe bedre for meg selv å liste opp enda flere.. Hekta, okaj?
Også må jeg legge til som en av kommentarene på Pondus-siden sier; takk gud for at de ikke tok med Fred! Er det mulig å bli mer irriterende?! Jeg kjenner at jeg får lyst til å knuse noe bare av å høre den stemmen.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP