Eksamensresultatet er...

>> torsdag 25. februar 2010

A!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har hatt en ufrivillig bloggtørke på..øhm..ti-elleve dager? Men nå har jeg da altså det supre innlegget å komme tilbake med!


Jeg fikk A på eksamen jeg hadde forrige fredag! Hurra! Ja, eksamen var på en time, og ja, eksamen var en multiple choice med 60 oppgaver (og for å være helt ærlig tror jeg ikke noen av dere utenfor veterinærstudiet hadde klart mer enn 4..), MEN en A er en A, og det er min første! Dessuten jobbet jeg innmari mye med forberedelsene i forhold til hvor kort eksaminasjonen var, så dette smakte ekstra godt! Synes også det var på tide etter den store B-gjengangeren (syter ikke over B'er altså, men det er A som er best..).

Det eneste som er litt kjedelig er at denne karakteren skal slås sammen med en annen (hovedeksamen i mai), og teller kun 30%. Derfor vil det bli utrolig surt om den totale karakteren blir B, fordi det er den som kommer til å stå på vitnemålet mitt. Men.. da får jeg jo bare lese rompa av meg for å få A på hovedeksamen også ;)

Av andre ting kan jeg meddele at jeg suger på å oppdatere disse "Ferskvareprat"-innleggene, så jeg tror jeg går over til at de kommer innimellom når jeg føler for det ;)
Andre fremtidige innlegg har jeg planlagt (les: sagt at jeg skal skrive uten å ha gjennomført det) og jeg kan nevne følgende; Okami, prioner, "en av fjortisene", tanker om utveksling, gullfunn på YouTube, og selvfølgelig mer ferskvareprat.
Deal'en er vel at jeg egentlig ikke skal skrive om noe annet/nytt før jeg har skrevet om tingene over. Vi får nå se om jeg klarer det.

5 kommentarer:

Anonym 25. februar 2010 kl. 17:20  

Hurra! Gratulerer :D

Mari 25. februar 2010 kl. 23:30  

Gratulerer så mye! Det er alltid en god følelse når hard innsats belønnes! Ingen av Aene jeg har fått har jeg fått på vitnemålet av samme grunn som du nevnte - får håpe at du scorer full pott der også!

Christine 26. februar 2010 kl. 00:20  

Nice! Gratulerer:) Og velkommen i ubrukelig A-klubben

Malene 1. mars 2010 kl. 21:54  

Mari: Det håper inderlig jeg også. Vil bli utrolig surt hvis jeg går ned sammenlagt. Akkurat nå virker det litt håpløst må jeg innrømme, men så er jeg jo ikke gjennom pensum ennå da ;)

Christine: Heheh, ubrukelig A-klubb ftw! Kjipt at slike mellomleddseksamener ikke står på vitnemålet, men litt bra også for jeg har en del maskerte C'er jeg helst ikke vil se igjen :P

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP