Ryggtrøbbel

>> lørdag 13. februar 2010

At jeg har problemer med ryggen er ingen hemmelighet. Gudene vet hva som faktisk er galt med den, men jeg tror det sitter i musklene (altså ikke noen prolaps eller lignende). Så når musklene blir slitne, gjerne etter altfor mange løft (*kremt*10-timers arbeidsdag*kremt*), begynner de å lage helvete. Som nå.

Det er vanskelig å si nøyaktig hvor det gjør vondt. Men resultatet er uansett at jeg ikke kan bevege meg. Ryggen har låst seg. Igjen er det dette med "hvor". Korsryggen? Midtre del av ryggen? Bekkenet? Vondt over hele i grunn. Ligger jeg kjenner jeg det midt på, men hvis jeg sitter (grøss og gru) strammer det seg nede i bekkenet mitt.
Så mye for planen om å rydde litt og eliminere hybelkaniner.

Menneh.. hva gjør man? Venter og krysser fingra for at det går over av seg selv?
Gjør man et tappert forsøk på å tøye ut? Jeg mener, siden det sitter muskulært. Eller er det nå jeg skal tygge smertestillende?

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP