Null pensum-dag

>> søndag 14. februar 2010

Jeg har hele den kommende uken til å lese meg opp til "eksamen" fredag 19. januar. Jeg bruker gåseøyne/anførselstegn fordi denne eksamenen (som visstnok teller 30% av den endelige karakteren min i mattrygghet) er en én-timers multiple choice. Én time. 60 oppgaver, hvor hver av dem har ett riktig svaralternativ (halleluja!).

Så i dag har jeg gitt f'en i pensum, og i stedet konsentrert meg om å bekjempe hybelkaninene i leiligheten, tatt oppvasken, vasket badet og gulvet i ettromsen min, OG.. hør nå.. Jeg har gått en times tur. Dere ser riktig. Jeg har gått tur. Planen var egentlig en joggetur, men knærne protesterte etter bare ti minutter så da ble det til rask gange i stedet.

Stedet er Voldsløkka (bare tre minutter unna Bjølsen Studentby), og jeg må si for en som ikke er noe særlig begeistret for dette turgreiene (les: meg), så koste jeg meg virkelig! Dermed er planen fremover at jeg skal bli flinkere til å gå turer/trene.

Andre må gjerne henge seg på! :)

6 kommentarer:

Malene 15. februar 2010 kl. 23:22  

Indeed!
Men dagen i går gjorde det ekstremt vanskelig å være flink og effektiv i dag. Spesielt når man har begynt å se på "Heroes" (hekta!!)

Og den gåturen.. er så støl i dag at jeg holder på å daue.

Christine 17. februar 2010 kl. 20:03  

NEI til nullpensumdager! Har hatt en ufrivillig en i dag... No way around it, men det suger..

Malene 17. februar 2010 kl. 21:01  

De er deilige hvis man går inn for dem, men ufrivillige nullpensumdager suger.

Jeg har hatt en halvveis en i dag, og jeg er ikke fornøyd for det betyr at jeg må jobbe iherdig i morgen for å få inn alt pensum til MC-testen.

Vi får være flinke i morgen og belønne oss selv med velfortjente kaffepauser :) Det kommer til å bli en lang dag..

Christine 19. februar 2010 kl. 00:49  

Jeg fikk øyeinfeksjon og kunne ikke ha på meg linser. Blind as a bat = Null pensum. Møkk.

Malene 19. februar 2010 kl. 10:36  

Oi, akkurat den er lei!
Har det gått over nå?

Hva med brillene dine, eller var det kanskje de som var for svake..?

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP