Forelesere - skjerp dere!

>> søndag 1. februar 2009

Er det virkelig for mye å forlange at foreleserne legger ut pdf-filene med forelesningsnotater i tide? Jeg skjønner at de ikke kan ha dem ferdige og lagt ut én uke i forveien, fordi de ikke kan dy seg med å pirke på små detaljer her og der, men dagen før? Eller i dette tilfellet; 11 timer i forveien? Er det så himla vanskelig?!

Noen forelesere er veldig flinke, og filene har blitt lagt ut flere uker i forveien, mens andre, andre legger dem ut etter forelesninga - og hva er vitsen med det? Det er under forelesninga jeg trenger dem, slik at jeg slipper å få skrivekrampe av all notatskrivinga, og heller kan føye til noen få setninger her og der.

Det skjer heldigvis ikke så ofte, men det er likevel litt irriterende hver gang. Spesielt nå, hvor jeg ikke får printet ut to filer med forelesningsnotater eller listen med kollokvieoppgaver som vi skal jobbe med...skal vi se...i MORGEN! Makan.

Og nei, jeg har ikke tenkt å stå opp tidligere i morgen for å se om de har blitt lagt ut da. Da kan de (ehm, jeg) ha det så godt! Nå hopper jeg tilbake i senga for å lese ferdig "Breaking Dawn" (uansett hvor sent det blir, jeg er ikke trøtt uansett).

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP