Lønning = impulsshopping

>> mandag 9. februar 2009

Vel, nesten i allefall.. Jeg hadde jo allerede planlagt å kjøpe et bukse og jakke-sett som i seg selv kostet 500 kroner - men det er verdt det. Settet er grisefint, og jeg har alltid ønsket meg en sånn bukse (jeg gir beng i om den er fake eller ikke..). Også så jeg at det var tre par sokker for 50 kroner, og jeg trenger nye treningssokker, sånn at jeg kan kaste de gamle som har mistet strikket i toppen og er ekle og slakke.
Det var meningen at det skulle stoppe der.

Så kom jeg over en collegeknebukse som kun kostet 150 kroner, i utgangspunktet. Det viste seg at den kostet 300 i stedet. Og da kunne jeg jo like gjerne velge en fra Adidas til samme pris! Og som i tillegg var penere! Vips, så var den i handlekurven. Men så ville jeg jo egentlig ha en collegebukse i full lengde. Her gikk jeg for det billigste alternativet (130 kroner) og for fargen sort (ikke grå, som bildet viser). Nå var det plutselig ikke så vanskelig å legge til ting i handlekruven.

Så jeg ga meg.. nå var det nok. Jeg fikk mer lønn enn forventet, men ikke så mye at jeg kunne gå berserk. Nuvel. Jeg gjør ikke dette så ofte, så jeg har ikke dårlig samvittighet..egentlig.
Og klok av skade bestilte jeg alt i en størrelse større enn det jeg bruker. Med min flaks er sikkert hvert eneste plagg for stort. Men jeg tror jeg har helgardert meg med det faktum at slike bukser skal være store og baggy.

(Ah ja, Christine, fleecejakken din er også med, men den telles ikke som -min- impulsshopping *glis* Tror det var bra å bestille nå ;) Det var veldig få igjen. Men om 14 dager skal klærna våre være her! Hurra!)

2 kommentarer:

Christine 10. februar 2009 kl. 09:48  

Glimrende! Jeg holdt på å fryse stussen av meg på lesesalen i går nemlig, håper de kjapper seg med det!

Malene 10. februar 2009 kl. 14:54  

Indeed! Jeg tror det pleier å ta kortere tid enn 14 dager også. Forrige gang så kom den etter 8-9 dager ellerno. Får krysse fingra!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP