Ferskvareprat #2

>> torsdag 28. januar 2010

Ser ut som torsdagen blir dagen for ferskvarepratinnleggene mine. Ukens prat er sitater fra ulike kunder, som jeg ikke kan la være å le innvendig av (eller på oppvaskrommet etter at kunden har gått).

~*~*~*~

- Har dere kjøttdeig fra Finsbråten?
: Ehm, Finsbråten fører ikke kjøttdeig..
- Har dere noe annet enn Gilde da?! Jeg vil ikke ha noe fra Gilde etter all den sykdommen som var (les: E. coli-utbruddet i 2006, dette var da i 2007 ellerno, ergo når kilden var oppklart).
Er det her jeg skal nevne at det ikke var kjøttdeigen til Gilde det var noe galt med, men morrpølsen?

- Når stenger dere på St. Hans?
: Klokka åtte som ellers (svarer jeg blidt).
- Men i Sverige stenger de jo tidligere!
Ja, men så befinner du deg nå i Norge.

- Du, den indrefiléten, skal den ha noe å gå på?
Gå på? Sandaler? Gummistøvler?

Kunde som står ved fiskedisken.
: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?
- Jeg skal ha fisk.
Nei, sier du det?!

- Hei, jeg vil ha flørtegratinerte poteter.

: Hei, hva kan jeg hj--
- JEG BARE SER!!
Hjelp, for all del, jeg skal ikke avbryte deg. Noen stod visst opp på feil side av senga i dag!

2 kommentarer:

Linn B 29. januar 2010 kl. 17:19  

Man kan aldri være for sikker :p

Malene 12. februar 2010 kl. 20:48  

Oi, jeg har klart å overse denne kommentaren! Må ha vært en hektisk dag hvor jeg slettet mailer i en fei - beklager ;)

Men.. være for sikker på hva?

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP