Avatar i 3D

>> fredag 8. januar 2010

Wow, for en opplevelse.
Det er i grunn alt jeg kan si.
Fantastisk.

Dette var min første kinoopplevelse i 3D, og ja, selv om det var litt forstyrrende og uvant i begynnelsen, så gikk det seg fort til. For egen del måtte jeg gi opp i lese teksten, som kom urovekkende nærme. Og det var enkelte ganger, inne i "menneskeleiren" hvor ting ble litt fucka opp. Eller, det ble litt i overkant 3D. Jeg trenger ikke å se fotografier og vanlige pc-skjermer i 3D. Det gjør det hele bare vanskelig å fokusere.
Men ute i naturen på Pandora; wow. Utrolig.

Heldigvis klarte jeg å dra fokuset vekk fra Pocahontas-parallellen og de noe ensformige karakterene, og jeg storkoste meg. Det vekket til og med tegnelysten i meg, så kanskje det blir noen Na'vi-tegninger framover. Må bare gjøre et nytt forsøk på å få meg PhotoShop.

2 kommentarer:

Christine 8. januar 2010 kl. 23:44  

Na'vi-tegninger høres jo ut som en strålende idé! Eller en sånn flyfuglting, de var ganske fine så vidt jeg husker. Er litt misunnelig på alle dere som kan se den i 3D... Vi må finne oss en film og se for gratisbillettene våre!

Malene 9. januar 2010 kl. 00:02  

Ja, jeg har skikkelig lyst til å prøve meg på å tegne dem! Ekstra kult hadde det vært å lage en full digital tegning med tegnebrettet.
Flyfugltingene var også kule! Hmm.. Ikra? Var det det de het?

Ja, 3D var fantastisk. Nå kan jeg jo ikke sammenligne den med vanlig format, som sikkert var utrolig den også :)

Uuuuh, yes indeed! Jeg glemmer stadig vekk at vi har dem :P Mye bra i vente på filmfronten da!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP