NaNoWriMo 2009 - Jeg er i gang!

>> søndag 1. november 2009

Jeg er herved 955 ord inn i min andre NaNoWriMo-novelle - godt i gang med andre ord. Bare noen hundre ord til før jeg kan legge meg, og en tanke slår meg; hvorfor gjør jeg dette igjen? Kanskje jeg føler kallet for enda en utfordring. Og det har seg jo sånn at notatskriving i forhold til pensum gikk strålende i kombinasjon med NaNo..
Anyway, vi prøver. Skjærer det seg så skjærer det seg. Ikke noen negativ innstilling her altså, men jeg kommer ikke til å sitte oppe hver natt den siste uken hvis jeg bare har 25k "på papiret".

En liten endring fra i fjor; nå skriver jeg på norsk. Mye mer behagelig merker jeg..

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP