Widgets på plass - omsider!

>> tirsdag 10. november 2009

En uke ut i NaNo og ting ser foreløpig lyst ut.
Dagens møkkatest i farmakologi/toksikologi er over og gjort - nå gjenstår det bare å se om jeg får en lang eller kort juleferie - og jeg kan falle tilbake til den vanlige rutinen med notatskriving i en time, 500 NaNo-ord, ny time med notater, nye 500 ord og så videre, uten at det er ting som må pugges og slikt. Sånt liker vi ikke.

Selv blir jeg bare mer og mer overrasket over hvor lett dette går i år. Dagens ordmål er.. nå må jeg nesten sjekke kalenderen.. 16667 ord. Jeg har, som dere kan se på widget her, over 19000 ord. Hah! Jeg gidder ikke å skrive så mye i dag merker jeg, så jeg gir meg nok ved 20k - noe som da bringer meg hele to dager foran skjema!

Men ja, widgets, nå kan dere følge fremgangen selv. Jeg la også til en WordWar med Christine (du finner en maken en på hennes side). En ting synes jeg er litt kjedelig da. Widgetsene ser jo helt like ut som forrige året! De endrer jo alle disse participant-tingene hvert år med nytt design, så hvorfor ikke gjøre det samme på widgetsene?

Hmm, nuvel. Bedre enn ikke noe. Tilbake til historien med seg! Hvor skumle ting er på ferde, mwahaha!

3 kommentarer:

Malene 10. november 2009 kl. 17:51  

WTF?!
Borte??
Men.. html-kodene ligger jo der!!
De var der i stad, jeg sverger.. muffens..

Malene 10. november 2009 kl. 17:52  

De er borte hos deg også, så da er det sikkert bare NaNo-sida som fucker opp..

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP