I stedet for å skrive...

>> onsdag 18. november 2009

"Avis Maritima Stulta - www.nettserier.no/avis"

..har jeg holdt på med denne "gåten", og den er noe å bryne seg på skal jeg si dere!
Jeg holdt på LENGE! Helt til jeg så et av "hintene"; tenk mer sjokolade.
Og hvis du går inn på nettsiden, så ikke se på den siste kommentaren - hvis den stemmer så har den avslørt plottet her.

Selv om du kanskje ikke finner Willy og Trollmannen med en gang kan du jo bruke tiden på å se hvilke andre karakterer du finner ;)
Jeg kan jo nevne følgende: Mario, Link, Batman, han duden fra OnePiece (husker ikke hva han heter.. Ruffy??), Rambo, Hattemakeren fra Alice i Eventyrland, Mikke Mus, Naruto.. Finner du dem også? ;)

Det blir nok lite NaNo i dag er jeg redd. Faens drittroman. Jeg linker til Christines innlegg da det samme i grunn har skjedd for meg også. Men fortsatt foran, og godt er det.
Så da får det bli litt notatskriving til pensum (toksikologi).

Over og ut!

2 kommentarer:

Malene 20. november 2009 kl. 21:49  

Hehe, du er ikke den eneste ;)

Men her er et veldig godt tips; ikke heng deg så veldig opp i de to bildene på venstre side.

Prøv igjen!

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP