Musikktips

>> tirsdag 24. november 2009

Hvis ikke du har oppdaget det ennå så er soundtrackene til Twilight-filmene fantastisk bra! Jeg har ikke kjøpt dem ennå (det er vel best å vente til etter jul når man har nevnt for foreldre at man har lyst på dem), men nesten alle sangene til New Moon ligger på Spotify. Det er heller litt sparsomt med sanger fra det første albumet, men søk heller på "Decode" av Paramore, "Supermassive Black Hole" av Muse og "Bella's Lullaby" av Black Moon Lovers.


Jeg sitter i skrivende stund på Wayne's på Majorstua og hører på dem mens jeg skriver NaNo, og jeg tror jeg har funnet inspirasjonsmusikken min. Men musikken kan absolutt brukes til andre ting enn som muse for NaNoWriMo!

Prøv selv!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP