Potter Treasures

>> fredag 7. august 2009

Det årnær sæ for snille jenter!
Etter en litt mer hyggelig telefonsamtale med UPS fikk jeg da endret på leveringssted for de fire pakkene jeg trodde ville komme på onsdag, slik at de ville bli levert på jobben min et sted mellom 9-16 dagen etter. Jeg endte faktisk opp med å måtte være på arbeidsplassen tre timer før vakta mi startet (klokka ni), trøtt som en dritt, bare for å få pakkene levert kvart over tolv. Men det var en sjans jeg ikke hadde nerver til å ta. Og det var verdt det! Sjekk detta 'a!

::Bokmerker med Hogwarts' Houses design
Fantastiske og utrolig nydelige bokmerker. De er bare kjempelekre, og jeg digger dem!

::Gringotts mynter; 1 galleon, 1 sickle og 1 knut
De er akkurat så bra som jeg håpet de ville være! Ikke bare er de skinnende blanke, men de både føles og høres ut som ekte mynter - bare litt mer eksklusive. Jeg er enig med en samlerdude på YouTube, det er synd jeg ikke kan ha en sekk full av disse! Men jeg kan late som om den ene galleon'en ikke er "ekte", men bare noe jeg må ha for å vite når neste møte for Dumbledore's Army er ;)


::Marauder's Map throw pillow
Den var mye kulere enn jeg hadde trodd! Puta var egentlig bare noe jeg ville slenge med når jeg først var i gang med handlegalskapen min. Men jeg er veldig glad for at jeg ikke valgte den vekk.


::Gryffindor Wall Scroll
Denne var jeg egentlig litt skuffet over. Joda, den er stor og flott og sånn, men den ser litt.. jalla ut? De svarte stengene er av plastikk, jeg trodde de ville være i tre, og selve stoffet er litt rart. Det blir feil å si "silke", men det er sånn tynt og kunstig. Men den pryder da veggen min synes jeg :)
Forøvrig var embalasjen den kom i et lite helvete å få opp. Til slutt måtte jeg ty til å bruke en kjøkkenkniv som sag.


Også må jeg ta tilbake en del av det jeg har sagt og ment om UPS. De siste telefonsamtalene har vært usedvanlig hyggelige. Jeg var nok uheldig med førstemann, for det viser seg at de er ekstremt hjelpsomme og gjør alt for at du skal bli fornøyd. Så nå er alt ordet for at pakke nummer fem, Hermione's Wand, skal leveres til meg førstkommende mandag på jobben :) Gleder meg!

2 kommentarer:

Christine 7. august 2009 kl. 23:47  

Wow, tøft!

Jeg fikk bokmerkene til jul i 2007, og de er helt fantastiske dekorasjoner - eneste problemet mitt med dem er at de er litt for tunge i enden til å sitte ordentlig i bøkene, de har en tendens til å falle på hodet ut av boka hvis den ikke ligger stille. Men who the hell cares?!

Puta ser kjempemasse tøffere ut enn jeg trodde! Jeg klarer ikke la være å tenke på hvor godt den hadde tatt seg ut i lesestolen min...

Malene 8. august 2009 kl. 19:19  

Hehe, så langt har jeg ikke prøvd å bruke bokmerkene til det de er ment, så jeg bryr meg ikke :D De ser pene ut, det er nok for meg!
De får innvies ved neste leserunde, men da blir det kanskje slutt på å ha med seg boka i veska :P

Ja, jo, den hadde i grunn vært tøff i lenestolen din (prøver ikke å gni det inn altså..heheh).

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP