Pakker til besvær

>> mandag 10. august 2009

Ut av ren nysgjerrighet ville jeg, etter å ha funnet ut at det er DHL og ikke UPS som skal levere de siste tre pakkene mine, sjekke og teste sporingsnummeret for å se hvor langt pakkene hadde kommet på reisen. Dette til tross for at jeg burde være en time inn i drømmeland. Men det var da enda godt jeg sjekket det, for det viser seg at de tre siste pakkene mine var forsøkt levert til meg fredagen som var. Litt merkelig er det da at jeg ikke har fått eller sett noe til noen "vi har vært her"-lapp.

Så fort jeg står opp i morgen ringer jeg dem, og forhåpentligvis vil det være mulig for meg å endre leveringsadresse såpass tidlig. Håper inderlig det. For det hadde vært ypperlig om jeg kunne fått de resterende pakkene på jobb i morgen, i stedet for å måtte gå igjennom et nytt UPS-mas.
Det er jo ingen tvil om at de sikkert vil prøve igjen i morgen. Og like sikkert er det faktum at jeg er på jobb fra ni til fem. Håper bare jeg rekker dem før mr. sjåfør har stukket av.

Men, skulle jeg ikke gjøre det er det ikke verdens undergang. Da får jeg bare belage meg på enda en "fange i egen leilighet"-dag.

6 kommentarer:

Christine 10. august 2009 kl. 18:06  

I dag er det jeg som er fange i egen leilighet! Argh.. Det står til og med på sporingen at den er ute med transport, og ingen leveringsforsøk ennå.

Malene 10. august 2009 kl. 19:42  

Kjenner alt til det. Er ekstremt frustrerende å følge med på sporinga..! Fått den ennå eller?

Christine 10. august 2009 kl. 20:06  

Nope, og det står fremdeles at den er i bil. Enten er det noen som jobber overtid, eller så er det ingen som jobber i det hele tatt.

Malene 10. august 2009 kl. 20:17  

Kjipt.. spesielt når de sa at den kom i dag. Noen anelse om hvor sent den kan komme?

Christine 10. august 2009 kl. 21:08  

Hehehe, klokken 20.48 endrer de statusen på dhl.no til "pakke på vent". Etter åtte og en halv time i bil ender den tilbake på lageret uten så mye som et leveringsforsøk. Hvilket mest sannsynlig vil si at de prøver å levere i morgen, og da er jeg på Ikea. Nice.

Malene 10. august 2009 kl. 22:22  

Flott. Tullinger.
Jeg kan nesten se for meg en tegneseriestripe om det her. En pakke som sitter forventningsfull i en varebil. Spenningen stiger. Det er flere stopp. Min tur snart, nå er det min tur snart, tenker boksen.
Dørene går opp. To hender strekker seg mot pakken, tar den opp og bærer den ut. Den åpner øynene og ser.. en stor grå DHL-bygning.

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP