.:En ganske så fin dag:.

>> tirsdag 11. august 2009

Det skal være vedlikeholdsjekk her på Bjølsen Studentby en av dagene, og for at jeg ikke skal bli vekket av at fremmede folk kommer inn i leiligheten min mens jeg fortsatt er i seng, må jeg stå opp/være våken og klar til å hive på meg klær før klokka ni. De er like herlige som UPS og DHL; de kommer mellom ni og fem. Noe mer spesifikt kan du lete lenge etter. Men det var ikke så ille som jeg trodde.

"Nesten uthvilt" er rekord for min del, og det var ikke altfor smertefullt å stå opp i dag. Jeg ordnet meg og tuslet over på Ica for å kjøpe fersk frokost. Godt! Frokosten nøt jeg sammen med Simpsons på TV. Deretter tok jeg fatt på de "gamle" notatene mine om RNA-virus og renskrev dem (les: skrev dem inn på Mac'en).
Ekstremt fornøyd er jeg med at jeg fikk til å renskrive alt om virus i løpet av timene før jeg måtte dra ned på jobb. Dette til tross for at jeg var litt smånervøs for en pakke som DHL mente skulle leveres i dag selv om jeg hadde gitt beskjed om å få den til torsdag. Nuvel, "ute med kurer" stod svart på hvitt. Sikkert feil..

Men neida! To sekunder før jeg skal til å gå ut av leiligheten (og på jobb) ringer det på. Det er DHL! De har en pakke til meg!! Jeg klarte såvidt å signere så spent var jeg. For jeg visste jo hva pakken innehold; Sirius Black's Wand. Den er griselekker! Bilder kommer senere (i morgen ellerno, gidder ikke å ta dem nå..) sammen med Hermione's :)

Også har jeg "jobbjubileum" i dag. Ikke at det er noe å feire, eller rope hurra for, men i dag er det tre år siden jeg begynte i jobben min. Ingen kake, though. Og egentlig en ganske kjedelig dag på jobb.

Også er det et annet jubileum; dette er innlegg nummer 100 :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP