Bloggen har fått en makeover!

>> tirsdag 4. august 2009

Se der ja, dette var noe annet! Nei til ferdiglaget template, her er det knoting for alle penga! Vel, templaten var vel i grunn der fra før, og jeg har bare sittet og rotet med hex koder i snart to timer. Men bildet er mitt da! Jeg klarte ikke å finne en header på internett, men så kom jeg på at jeg har da drøssevis med bilder som egner seg. Valget var ikke enkelt, men jeg er fornøyd med hvordan et av mine store favorittbilder ser ut til å passe perfekt.
Og nå er det liksom mitt eget. Jeg har selv bestemt hver eneste lille fargedetalj. Her er ingenting, bortsett fra oppsettet, gjort tilfeldig.

Jeg liker det.


Ellers kan jeg meddele at jeg ikke fikk noen Potter-Ugle i posten i dag fordi;
a) Jeg var på jobb.
b) Jeg ikke fikk noen fin sms fra UPS-dude.
c) Warner Bros. tydeligvis ikke liker at pakker dumper ned i en postkasse, og heller vil ha dem levert på døra.

2 kommentarer:

Christine 4. august 2009 kl. 20:55  

Bildet passet veldig bra! Skulle nesten tro det var tatt i bloggøyemed;) Utrolig teit at de ikke sendte sms til deg, det hadde jo vært så enkelt å løse likevel. Mongohuer..

Hvis du får nøkkelringene i morgen, tar du dem med når vi shopper eller?

Malene 4. august 2009 kl. 22:26  

Takk :)
Mhm, utrolig teit. Hadde de bare tatt kontakt kunne jeg jo bare sagt at jeg var på jobb, og de kunne ha kommet ned med den i stedet for å legge igjen en gul lapp.

Klart jeg tar dem med :)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP