Miiiine, my own..my..preciousssss...

>> onsdag 5. august 2009

Min!
Kjøpt i dag!
Jeg har lyst til å si at det var trøst for at det ikke dukket opp noen UPS-leverandør i dag (nei, pakkene skulle visst ikke komme i dag, så jeg satt innestengt i leiligheten min i mange, mange timer for ingenting!), men dette var planlagt.

Men, GØY!
Oi, så mørke øyne jeg fikk..

Og hvis dere ikke ser eller skjønner hva det er, så er det en flunkende ny, fin, hvit Nintendo DS. Jeg er positivt overrasket over..vel, alt. Lyden, skjermen, touch-delen, grafikken - spillene? Ja, alt! Moro!

2 kommentarer:

Christine 6. august 2009 kl. 20:53  

Ja, ikke sant? Den er liksom bare bedre enn man trodde, over hele linja egentlig. Fin! Har du kjøpt noen flere spill eller?

Malene 6. august 2009 kl. 22:51  

Veldig!
Har ikke kjøpt noen andre ennå, men skal så snart jeg får satt meg ned og bestemt meg for å se igjennom alternativene på play :)

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP