Tidenes sko og poltergeist

>> tirsdag 23. juni 2009

Greit, nye sko = gnagsår. Jeg er med på den. Men sko som gnager gjennom et gnagsårplaster? Man! Friksjonen som oppstod under en kort spasertur fra bussen og hjem var nok til å smelte gangsårplasteret, og et allerede åpent og irritert sår ble igjen blottlagt for omgivelsene. Auau!
Skoene var også billige.. 79 kroner. Men de er kule da!

Også var det "poltergeistet" mitt. Det skjedde litt for mange uhell på jobben i går til at det kan ha vært tilfeldig. Ja, jeg er en kløne og skader meg som regel hver gang jeg er på jobb, men gårsdagen var drøy.
- Brenner meg på varmtvannet (okaj, denne er ganske vanlig)
- Får Zalo i øyet (også ganske vanlig i grunn..)
- Får nesten en rist til avtrekksviftene i hodet da den bestemmer seg for å hoppe ut av sporet sitt (seriøst, den sitter vanligvis dønn fast).
- Får håndtaket til gulvnalen smelt inn i fingrene (gudene vet hvordan det skjedde, jeg gikk forbi fiskedisken med nalen da det plutselig smeller til og jeg får drittvondt i fingrene. Hang jeg fast i noe? I såfall, hva? Ringfingeren er fortsatt vond..)
- Så løsner skjøten til den ene "platen" i fiskedisken i det jeg legger den på plass, slik at øvre del skyter opp og treffer underarmen min (jeg har ennå et lite merke som bevis).

Så.. poltergeist.. show yourself!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP