I wish..

>> tirsdag 9. juni 2009

En lesedag igjen nå. Torsdag er det dommedag. Jeg klager ikke, for det skal bli godt å få eksamen unnagjort. I morgen blir det puggehelvete (takket være en ren fakta-eksamen - ikke mye forståelse med andre ord..). Ingen tvil om det. Men jeg har planlagt minst 12 timers studiedag. Burde være mer enn nok til å få trøkt fakta inn i hjernebarken.
Men, igjen; skal bli deilig å bli ferdig. Å sitte på ræva dag ut og dag inn gjør rare ting med kroppen. Har aldri følt meg mer rastløs, det er helt forferdelig! Ryggen verker også. For ikke å snakke om at jeg føler meg helt vissen i beina. Magen og fordøyelsessystemet mitt blir sikkert også fornøyd, siden jeg har levd på sjokolade og ferdigmat (les: grandis) den siste uka.

(Jøss, daglige blogginnlegg.. ikke verst.. vel.. de er ikke kjempeinteressante, men jeg oppdaterer i det minste!)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
free hit counter

  © Blogger template Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP